Liitreaalsuse puhul kuvatakse otsepildis reaalse keskkonna "peal" arvuti poolt genereeritud virtuaalsed karakterid või objektid nii, et kasutajani jõudev pilt on virtuaalse ja reaalse keskkonna kombinatsioon. Keerukamate liitreaalsuse aplikatsioonide puhul on võimalik ümbritsev maailm digitaalselt manipuleeritavaks muuta. Lisaks on võimalik reaalsele maailmale liita 3D-kujutisi, mida on kaamerat liigutades võimalik näha iga nurga alt, justkui oleks tegu füüsilise objektiga reaalses maailmas. Palju tegeletakse tänapäeval seoses nutitelefonide ning tahvelarvutite levimisega just mobiilsete liitreaalsuse konseptsioonil põhinevate aplikatsioonide arendamisega. Põhiliseks eesmärgiks võiks liitreaalsuse puhul pidada virtuaalsete komponentide eristatamatust reaalsetest. Kõige lihtsam näide liitreaalsusest on spordiürituste otseülekannetes väljakutele genereeritud graafika.
Mina kasutasin selleks : Colarapp.com keskkonda.
Siin ka pilt mille sain Colarapp-i kasutades.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar